torsdag, april 16, 2009

Oppegård! Gjerdrum! Sørum!

Og dermed var Laberg ferdig med sin dag 1 av denne 12 dagers turneen rundt omkring i OppegårdGjerdrum&Sørum, og selvfølgelig kom jeg slentrende inn på skolen fem minutter for seint til den første økta fordi jeg hadde fått det for meg at den egentlig begynte halv ti, når det riktige klokkeslettet var ni, så det som møtte meg var noen svette kulturverter + en lærer + barne- og ungdomsbibliotekaren fra fylket.

Heretter må jeg sjekke planen litt bedre.

På MANDAG starter første økt halv ti, ja. Hm.

Men det gikk bra. Mange fine unge folk som ikke visste helt hva jeg har skrevet av bøker (eller noe om meg i det hele tatt), men de kom med spørsmål underveis, og fniste som bare det da jeg leste begynnelsen på ”HoneyBunny”, så da er jeg strålende fornøyd.

Men tre økter i løpet av en dag tar på.

I morgen kjører jeg fra Eidsvoll kvart over sju. Bør klare å komme meg til Kolbotn før kl ni, da. Tror jeg.

Hvis det ikke blir kø.

2 kommentarer:

petter sa...

Stå på, unge ørn. Jeg følger og føler med deg.

Eli igjen sa...

For å si det med gamle Cohen : first we take Manhattan and then we take Berliiiin!!!