søndag, november 23, 2008

Bokmessa

Og dermed var leseoppdraget mitt på Bokmessa over.

Det var en temmelig sær opplevelse å stå der og lese og håpe på at folk som gikk forbi ville stoppe og høre, og det var jaggu meg ikke lett å konkurere med Litor-standen som lå bare et par meter unna, og hvor de til og med delte ut poser med overraskelse i.

Men takket være de hyggelige menneskene på Fylkesbiblioteket i Akershus ble det en god opplevelse. Der tok de ved et tilfelle til og med på seg å holde boka for meg mens jeg leste, siden det var vanskelig å holde mikrofon og lese og bla om i bok samtidig.

Men nå får det holde med opplesningsoppdrag for i år.

[Og bildet er selvfølgelig hentet fra fylkesbibliotekets Messebiblioteket-blogg]

[Det er forresten bra jeg ikke er forfengelig, for den dobbelthaka bare skriker mot meg. Den pleier vanligvis ikke å være der, altså! Helt sikkert!]

Ingen kommentarer: