fredag, mars 17, 2006

Slutten på en kort turné

I forbindelse med Sørlandets Litteraturpris har det den siste uka vært avholdt 4 såkalte bokbad (med Fred Arthur Asdal som bademester):
Froland på mandag, Tvedestrand tirsdag, Flekkefjord onsdag, og Kristiansand i går.
Det har vært alt mellom 10 og 30 personer til stede på de forskjellige arrangementene.

Alt i alt var det en veldig fin opplevelse.
Hyggelige mednominerte (og en ekstra stjerne til Erling Kittelsen, som alltid gir meg både aha- og HÆ?-opplevelser når han snakker og leser diktene sine. Utrolig spennende) og ryddig bokbader (selv om han var veldig fokusert på målgruppe når han spurte om boka mi (hvem skriver jeg for? Leser gutter, da? Osv osv)

Denne uka har jeg kjørt 60 mil med bil. Det er langt.

Følgende musikk er blitt spilt:
David Axelrod ”The Edge Of Music: An Exploration Of 50 Years In Music” – for å få følelsen av å egentlig være med i en politiserie fra 70-tallet når man kjører over Kvinesheia
Musikken til ”Morvern Callar” – for å kunne skråle ”Let’s get cool in the poool!!” sammen med Holger Czukay
og
Van Morrison ”Best of. Vol 2” – Kjøpt i Arendal for en billig penge

Jeg passer igjen på å oppfordre folk til å gå inn på Sørlandets Litteraturpris og stemme (fram til 6. april), ikke nødvendigvis på meg.
Etter å ha lest denne posten, skjønner dere sikkert hvem jeg kunne tenke meg at flere folk stemte på.

Ingen kommentarer: