søndag, november 02, 2008

The HP Laberg Tour – er nå slutt

9 skoler på ti dager. 90 minutter ganger 2 (med et par småpauser her og der, og en lang pause mellom de to øktene) hver dag. I underkant av 700 elever.
Nå skal det bli godt å komme på jobb og slappe av.

Alt i alt var det en flott opplevelse. Det er mange smarte 10endeklassinger i Kristiansand, og jeg fikk nok av spørsmål. Kanskje ikke alle hadde lest boka, men de hadde i hvert fall forberedt seg på andre måter.

Så: Takk til alle skolene jeg var innom.
Etter at dette er skrevet skal jeg legge meg i fosterstilling, og bli liggende.
En stund.


[Og på torsdag så jeg "La den rette komme inn" i en fireraders sal på Phønix kino. Vi kan ikke ha vært flere enn ti i salen. Kjempebra film, og jeg skvatt til og med et par ganger, så da er jeg mer enn fornøyd]

1 kommentar:

Anonym sa...

DET har du fandeme fortjent!!!




Å ligge i fosterstilling!