mandag, mars 13, 2006

Ute på tur

Sitter i resepsjonen på Hotel Thon i Arendal og skriver på et tastatur som spretter for hver gang jeg smeller ned en tast (dessuten er stolen jeg sitter på så lav, at jeg blir utrolig sliten av å holde armene så høyt løftet for å skrive). Trøtt nå.
Trøøøøøøøøtt!

Kom for et par timer siden fra Froland Folkebibliotek, hvor det var et såkalt bokbad.
Fire forfattere forsøkte å si noe fornuftig om bøkene sine. Noen var litt mer fornuftige enn andre. Jeg følte meg veldig i "enn andre"-kategorien.
Nå skal jeg plyndre minibaren og kollapse til sengs.

I morgen blir det hotellfrokost.
Da spiser jeg helt sikkert altfor mye bacon. Jeg gjør det når jeg bor på hotell (det er nesten litt sykelig). Baconstrimlene lesses på tallerknen helt til det nesten renner over, og jeg forsyner med sikkert flere ganger også, helt skamløst. Jeg kommer helt sikkert til å bli sittende alene.

Sa jeg forresten at jeg er trøtt?

Ingen kommentarer: